Jobb jobb jobb

Idag på tjejkvällen blev min handledare sjuk så hon frågade om jag ville jobba istället för henne. Och inte skulle jag tacka nej till det!! :) Så idag har jag jobbat för första gången på riktigt på fritidsgården! :) Coolt.

(jag blir glad då jag tänker på att jag fick jobba, verkligen jobba på riktigt på gården.. visst det var inte den bästa kvällen men jag blir ändå glad av det! :)

Vi bakade pizza och det blev supergott, måste göra det hemma någon gång :)

Har idag mailat mina båda städjobb för att veta när jag började städa, vet ungefär men inte exakt, måste veta eftersom jag håller på att skriva mitt CV :) Har de inte svarat till nästa vecka ringer jag nog eller går dit. Men tänkte att jag mailar så kan de göra det när dem har tid och sådär :)


I övrigt börjar skolan kännas riktigt jobbig nu, har tappat lusten till att gå dit =/ Inte bra, jag vet.. Försöker att tänka att det bara är roligt och sånt men det är inte det. Känns som om att man lägger ner så mycket energi för att en sak ska gå bra och sen vill man som hämta andan men då kommer nästa sak på minuten som den andra tog slut.. Det jag menar är att jag behöver en liten paus känns det som..

Just nu vill jag absolut inte börja plugga igen direkt efter skolan.. Känner mig osäker i mitt val av yrke. Just nu vill jag satsa på typ hjälplärare/stödlärare (vad utbildar man sig till då??) men vill absolut inte plugga mer nu.

Jag behöver lovet som kommer på måndag. Jag vill bara sitta hemma och glömma skolan, äta lite godis och bara slappna av.(kanske att jag får hoppa in på gården ngon kväll?) Får nästan ont i magen av skolan just nu, inte fått det sedan ettan.. inte bra.... -klump i magen-

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det blir bättre snart! Men snart är det lov så då får du ta de lungt i en vecka :)

Postat av: Anonym

men de måste ju kännas bättre om du tänker på dina underbara klasskamrater som älskar dig överallt annat :P

Puss /Theres

2007-10-24 @ 22:33:17
Postat av: Stina

Tack så mycket båda två! :)

2007-10-25 @ 22:43:54
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback