Jag är dum.

När jag kom till gården var det som om att stänga igen en dörr, jag blev skitsur på allt och alla :( Jag har verkligen känt mig som en surfitta hela kvällen. Ursäkta mitt ordval men det är så jag känt mig. Verkligen ingen het egenskap om mitt mål är MVG, skärpning Stina :( Usch.. Det är så tråkigt att vara som jag varit ikväll. Det är verkligen ingenting man vill vara. Så varför rycker jag bara inte upp mig? Det kan man fråga sig.. För jag vet inte.. Måste fundera på det lite till..?

Det var i alla fall ett grymt bra avsnitt av Desperate Housewives ikväll! Bland de bästa tror jag faktiskt :)

Förlåt alla ni som behövde se en av mina otroligt negativa sidor i min personlighet. Jag ska försöka jobba med den. Bara jag vet vart den kommer ifrån? Jag vet inte.. tror att jag kräver så mycket som är omöjligt för mig att få. Jag tror att jag kräver mer uppmärksamhet än jag borde  :( Det är verkligen inte den här sidan av mig som jag vill visa utåt.. Så förlåt.. Jag hoppas att ni får chansen att ändra uppfattning av mig (om ni inte känner mig än)

Jag måste ta några djupa andetag och sova.


Notis: Jag måste lära mig att uppskatta det lilla. Jag suger på det i vissa tillfällen. Efter den föreläsning jag varit på idag borde jag vara en bättre människa och liksom ta vara på tiden. Istället förstör jag en hel kväll för mig själv. Och jag lovar att det är mest för mig själv, mest troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback