I'm not crazy

Helgen har varit mycket lugn och mysig. Fredag tog jag det lugnt med L-word i högsta hugg. Lördag bjöd på en mycket trevlig tur till ikea :) :) Jag shoppade en stor rund kudde, mycket skön och mysig :) Jag köpte även en mycket fin tavla som hänger helt utmärkt fint i mitt rum :)

Varje gång jag ser den blir jag sådär lite glad och måste le lite för att den är så fin :)

Söndag betydde städning som vanligt, jag är så grymt less på att städa, kommit i någon sån period nu.. Känns ännu jobbigare än vanligt. Det är ganska jobbigt att känna så =/ MEN jag har minsann fått jobb på ungdomsgården! Och det betyder att jag börjar se ett ljus, det kanske finns något annat än städning för mig -le-

Jag känner mig väldigt isolerad, inte haft pengar på min mobil på länge nu och internet har ju inte fungerat -le- fast det är ganska skönt också ibland :)

På söndag kom även mor och far hem igen :) Så det var ju trevligt, de har haft det bra och allt sånt där. Jag och mamma har varit i Turkiet-Alanya tidigare så blir som att man längtar tillbaka när de berättar. Allt är ju så vackertu utomlands, längtar efter stränderna, alla dofter, färgerna, resturanger... Aja. nästa år ska jag försöka fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback