Honey & Hiro?

Blev att cykla upp till Emil och ligga och softa hos han lite. Vi kollade runt lite på internet och svammlade mest. Sen när det nalkade sig mot Heroes så bänkade vi oss i vardagsrummet med lite ostkrokar och saft :) Har legat och busar med Roger och mamma efter att jag kom hem.

Nu är mina ögon helt svidande och tåras av trötthet. Bums i sängen!
Kom förresten på när jag och mamma pratade att Roger kanske nu har fått ett nytt namn. Om han byter namn ska han heta Hiro! Efter Hiro i Heroes! Menar.. Honey är ju döpt efter Honey i Honey ;) Hahaha.. Jag gillar i alla fall namnet Hiro, och det är gulligt, faktiskt -le-


Kommentarer
Postat av: Staren

För mig är han alltid Roger, så han kommer bli förvirrad av flera namn ;)

2007-10-05 @ 11:08:44
Postat av: Stina

Nej, tror faktiskt att han är en lite Hero!

Postat av: Malin

Hejja Hiro! Det är mycket bättre än roger :)

2007-10-06 @ 14:46:47
URL: http://unmanageable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback