Gratis vinster!

Sitter hära i datasalen med Theres (hon sitter brevid vid en annan  dator) och vi bloggar för fullt -le- Försöker att få henne att bli medlem på Skraplotto hon också! Helt grym sida. Nu på kort tid har jag vunnit massor av saker (vissa onödiga saker, jag vet) Men ändå :)

1 hg kvalitetsgodis från Kioskpiraten (värde 7,9kr)
Prova på dyk på Pontusbadet (värde 450kr)
Dagens lunch på restaurang Aurorum (värde 67kr)
Bunter-paket (värde 67kr)
Dagens lunch på Lottas kök (värde 68kr)

Och min syster har också vunnit massor av saker även de vänner som redan har skraplotto har vunnit en hel del. SÅ bli medlem ni också!

För varje person som via mig registrerar sig på Skraplotto.se, får både jag och min vän automatiskt extra lotter att skrapa. Och ni kan ju tippsa vidare så ni får ännu mera lotter!

Skraplotto


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär få många vänner :p

2007-10-05 @ 11:06:34
Postat av: Stina

Jag hoppas så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback