Girighet!?

Hehe.. ja.. nu blir det tredje inlägget om vad jag bara vill HA! Jag blir lite smått förälskad i många materiella ting som finns just nu -suck- Dock ska allt vara så sjukt dyrt så ingenting har jag råd med!! Har börjat fundera på sommarjobb nu. Jag ska ligga i så jag verkligen får mig något, hur ska jag annars kunna flytta? Jag behöver jobb!! Men jag ska snart börja söka in på universitet :)

I alla fall.. Min syster skrev på msn om ett Efva Attling halsband som var superdyrt som hon ville ha. (värsta speciella saken som det bara tillverkats 1.500st av) i alla fall så bröjade jag då kika på alla hennes smycken. Och SJÄLVKLART ska jag gå och förälska mig i det mesta -le- Tyvärr är ju allt så väldigt dyrt.. Men om någon gullig själ skulle vinna massor av pengar och vill ge mig en present finns det ett urval av smycken jag vill ha :p

image262

Kommentarer
Postat av: Sven-Mikael

När ska detta ha begär ta slut Stina? ;)

2007-10-27 @ 11:15:35
Postat av: Stina

jadu, det undrar jag också!! "mycket vill ha mer"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback