Förtjänar belöning!

Nu förtjänar jag en stor BELÖNING! Yes, har gjort hela min psykologiläxa. Jag har ingen aning om hur rätt den är =/ Är våran första grej att lämna in på psykologin, men jag orkar inte göra mer. Är lättare om man är två så att man kan diskutera och liksom se från andra håll som man ensam kanske inte ser från bröjan. Så jag har hunnit ringa Sara några gånger om lite tips och råd för att checka av att jag gör rätt -le- (visste att hon gjorde den tidigare idag)

image243Vi skulle skriva om försvarsmekanismer och psykodynamiska termer (det, jag, överjag) och jag tycker det är rätt roligt och intressant, men det var inte riktigt min dag för att vara djup och sitta och analysera. Tyvärr.. men hoppas att jag gjorde rätt bra ifrån mig ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback