Ensamtid - Skönt

Lördag - bra dag! <3

Idag, söndag vaknade jag kl nio av att grannen plingade på dörren. När hon väl gått så somnade jag om och sov till ett tag innan tolv då mormor ringde och väckte mig. Blev bjuden på middag kl 18, så jag hoppade upp och sprang direkt till bussen och for och städade, kom nyss hem nu.

Tog för ovanlighetens skull bussen som tar lite längre tid att åka, när jag skulle in till stan. Men det var så skönt att sitta för mig själv med min musik, mina tankar och titta på folket som kom och gick. En gammal kompis, barndomskompis kanske det heter? i alla fall.. hon klev på bussen efter ett tag men ingen av oss hälsade på varandra. Tänk vad hemskt det kan bli. Jag har liksom ingenting osagt med henner eller något sådant, brukar tänka på henne ofta och undra hur hon har det nu. Ser henne ännu oftare på skolan.

Vet inte om hon läser mig blogg? Ingen aning? Har massor av roliga minnen av henne och mig från att vi var små. Det var så att min mamma och hennes mamma kände/känner varandra, och vi är lika gammla jag och den här tjejen, så vi fick leka med varandra medans de umgicks -le- Vore rolig att prata med henne igen :)

Kommentarer
Postat av: Britt-marie

Tänk vad jag känner igen mig vad gäller barndomskompisar vissa vill man bara inte prata med men hälsa på, vissa är man nyfiken på.
Så frun är rödhårig nu? ha ha ha
Snygg sida efter det du gjort om den.
Hur går skolan??
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback