En del av helgen!

Igår var jag hos Victoria eftersom hon fyllde år i måndags :) Grattis vännen!! Hehe.. hon hade redan fått öppna mitt paket ifrån kärleksbutiken och innehållet fick en 8 av 10 (jag vet, jag är grym på presenter) -asg-

Vi fick i alla fall massa fika och efter det började vi se en bond film. Jag såg inte slutet eftersom jag hjälpte Victoria med att diska och sådär! Men det var okej :) Sen tog jag bussen och for direkt till mormor. Hela familjen var där och vi hade faktiskt väldigt trevligt allihopa. Pratade endel om döden (låter inte så kul men vi hade trevligt!) :)

Söndagar finns det sällan mycket att säga om. Mina föräldrar tog flyget till Turkiet, så hoppas att de får en trevlig vecka full av sol och värme :) Mitt mål är att ta mig utomlands nästa år! Jag vill i alla fall.
Saknar stranden, palmerna, resturanger och allt det där ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback