Det här med bal..

Jag började titta på balklänningar, om jag nu ska gå på balen till sommarn..Det känns lite överskattat. Man ska lägga ut massor av pengar och sen tycker de flesta att det var skittråkigt i alla fall. Men om jag ska gå ska jag göra det ordentligt -le- Med det menar jag att jag ska verkligen känna mig fin om jag går dit, då ska det ionte vara något fjomp och jag ska känna mig ful och allt sånt där. I alla fall så hittade jag den mest vackra klänning som jag sett tror jag? Den kostar dock 5000kr. Men jag tror inte att jag kan hitta en finare? Om jag någonsin blir nog smal att jag känner att jag kan ha den och ska på en bal eller liknande vill jag ha denna klänning.

Fast sidan jag hittade har massor av fina klänningar men den jag hittade var nog finast -le- enligt mig i alla fall! Den kommer i alla fall ifrån
Marina design

Såhär står det på sidan om den:

2-delad klänning i krossad taft med pärlbroderat axelbandslöst liv och vid kjol, uppdragen i sidan med löstagbar blomdekoration
och flera lager synlig tyll i kontrastfärg. Tillhörande sjal och löstagbara axelband.
Finns i färgerna light gold, olive, ivory och black/white. Stl 8 - 18 (34-44)

image256


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback