Dags för en lista

Hur gammal är du om 5år?
22 år =D

Vem spenderade du minst två timmar med  idag?
Mamma, Malin, Pappa och Emil

Hur lång är du?
173cm

Vilken var den senaste filmen du såg?
Clockwork Orange

Vem ringde du senast?
Mamma, ville att hon skulle hämta upp mig innan vi tränade!

Vem ringde dig senast?
Elisabet från taxin :)

Vad var det senaste sms:et du fick?
Elisabet där också :)
Föredrar du att ringa eller sms:a?
Hehe jag gillar att sms:a det är som så.. jag vet inte, gillar det! Men ringa kan vara trevligt ibland också.
När såg du din mamma senast?
Nyss, hon är på övervåningen :)

Vilket ställe vill du minst vara på?
Ingen aning? just nu vill jag absolut inte frysa så något kallt ställe :p

Vart tror du att du kommer vara om 10år?
Jag hoppas att jag pluggat färdigt, har jobb och är grymt självständig!

Vad var du mest rädd för på nätterna när du var liten?
Att mina föräldrar skulle bråka och spindlar.

Vad var det senaste som fick dig att verkligen skratta?
Minns inte? men tv-programmet "Fredag hela veckan" var nog det sista jag allmänt skrattade åt.

Hur stor är din säng?
120? ingen aning :P

Sover du påklädd eller naken?
Inget av det -le- har alltid underkläder och ibland ett nattlinne eller en tröja

Hur många kuddar sover du med?
Två stora IKEA-kuddar och två vanliga! har de stora bakom ryggen typ.

Vilka städer har du bott i?
Endast Luleå :)

Föredarar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor! gillar inte att vara barfota innomhus. Men på sommaren i sand och gräs är det helt okej :)

Är du en social person?
Till viss del. Lite blandat, går nog i perioder. Men mest så ja det är jag nog.

Gillar du kinamat?
Jag vet inte? Thaimat gillar jag :P

Gillar du kaffe?
Oh yes, mer och mer för varje dag!

Vad dricker du på morgonen?
Vatten eller juice.

Sover du på en speciell sida av sängen?
det går i perioer, men jo det gör jag nog. Just nu nära väggen.

Gillar du att mysa?
Självklart!!!

Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Nej faktiskt inte. Men två dagar innan och två dagar efter :p

Vill du ha barn?
Jo till viss del, men rädd att jag inte kan uppfostra barnet "rätt"

Föredrar du baren eller dansgolvet?
dansgolvet! :D

Vad spenderar du helst dina pengar på?
Olika presenter och mig själv.

Sover du med mjukisdjur?
Nej

Vilken rinsignal har du?
Olika på olika personer.

Vad för rött föremål är närmast dig just nu?
Två röda hjärtan som hänger ovanför min dörr till mitt rum.

Flirtar du mycket?
Nej

Kan du  byta olja på en bil?
Ge mig en hel dag så ska jag nog kara det.

Läser du dags-/kvälltidningar?
Det händer, inte varje dag men då och då

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix fm. Den är gående i köket hela tiden :)

Vad var det senaste du skrev ner på en bit papper?
Det var en mvg-uppgift i psykosocialt arbete igår kväll tror jag.

När var du sist i kyrkan?
I sommras på bröllop!

Hur länge har du tältat som längst?
En natt (och aldrig igen)

Vem var den senaste personen som gjorde något extra speciellt för dig?
Folk gör nog småsaker för en hela tiden. Men nått sådär spciellt vet jag inte... Men mamma kom och hämtade mig när jag bad henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback