Dagboken, på riktigt.

Idag såg vi en jätte jätte bra film på skolan. Jag till och med grät. Är andra gången på två veckor jag gråter i skolan nu, vad är det med mig? Blödig har jag alltid varit, men såhär? Den var superbra och hette krigarens själ! Känner mig ganska slut idag efter skolan. Jag har liksom suttit och varit helt koncentrerad hela dagen.

Efter vi sett filmen hade vi en kort rast innan vi började svenskan, och då såg vi en pjäs typ, det var roligt för det var massa kända skådisar med, typ han som spelar beck och sånna :) Efter det fick jag veta att vi ska spela teater -suck- Vi ska vara 4 och 4 i grupper och göra en kort pjäs av något som w.shakespere skrivit. Jag fick Hamlet tillsammans med Sandra, Mari och gissa vem.. Ellen! Som om hon inte är nog efterhängsen.

Jag känner mig så taskig att jag är så elak mot henne. Men vad ska man göra? Jag vill verkligen inte fråga henne om hon vill vara med mig. Varför skulle jag göra det? finns ingen annledning. Jag tror att alla märker hur utfryst hon egentligen är, tänker på lärare.. Men vad ska man göra? Jag vet faktiskt inte?

Sen satt jag och gjorde färdig pappret i psykosocialt arbete på mitt hål, efter det blev jag helt snurrig i huvudet, men då började psykologin så jag fick inte vila något. Borde göra läxa nu men är så trött på att skriva.. Man gör ju det alldeles för mycke i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback