Blir eviga minnen.

Hahaha jag råkade googla på min lärares namn.. haha och jag fick upp en bild av alla våra BF-lärare! Haha.. jag är nog lite speciell men jag tyckte att det var jätte gulligt =D Och eftersom det redan finns på internet så borde det väl inte göra något om jag lägger ut bilden här eller? -le-

image248

Övre raden från vänster: Carina Strömbeck, Camilla Rönnbäck, Mona Karlsson, Anders Wallström, Allan Sundström, Marike Lundberg, Märta Ivari, Pirjo (Pia) Schilken. Nedre raden från vänster: Maria Gustavsson, Beo Lundberg, Inger Hultberg, Annica Lindberg, Hanna-Stina Borgstig

(de jag strukit över är dem jag aldrig haft någon kurs eller kontakt med)

Inger är och har varit min mentor alla tre åren på Barn&Fritid.
Carina, Camilla, Mona, Pia och Hanna-Stina är de lärare jag haft mest och bäst kontakt med :) Ni är dem jag kommer att minnas av lärarna! Finns mycket jag skulle kunna skriva som är positivt om er. Men känns som värsta fjäsk eller något -le- Så jag väntar det det en stund till -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback