Blackout

image257
Lyssnar igenom Britneys nya skiva nu. Den är faktiskt bra. Inte samma stuk som tidigare, det är lite mer fart i låtarna nu än de första hon gjorde. Jag gillar då minst två av hennes 12 låtar -le-

Jag tycker det är roligt att hon kommit med en ny skiva. Tycker så synd om henne. Kan inte vara lätt att leva som hon. Man kan ju inte direkt försvara att hennes val hära i livet är dem rätta. Men jag hoppas att hon kan komma tillbaka ut ur skiten och klappa alla på huvudet som inte trodde på henne.

Jag tror att hon är stark i grund och botten, hon har bara hamnat fel.

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Den kommer ju inte ens ut förän den 30e oktober. Fattar att artister stör sig på fildelarsiter på nätet.... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback