Beslutet.

Har bestämt såhär nu. Jag kommer att ge ut lösenordet till vissa. Men bara om de frågar. Och jag tar förgivet att ni inte ger ut det till någon annan (början till hot) hehe.. Jag kommer inte att skriva något hemligt, precis som tidigare. Men känner att jag vill vara lite personligare och just nu vill jag inte att hela världen ska kunna läsa bara sådär. Ni är inte många som har lösenordet.

Theres listade redan ut idag i skolan att jag stött på folk (någon) som vet saker om mig som jag aldrig har berättat för den. Då insåg jag hur öppen jag egentligen är. Det är ju som om att någon bara kan läsa sig igenom mitt liv det senaste året (ungefär).. Däröfr har jag gjort som jag gjort. Kommer att vara såhär ett tag nu känner jag. Vill inte vara för öppen.

Kommentarer
Postat av: sara

gud vad nyfiken jag blir, vad menar du?

2007-10-14 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback