Aktiv! 00.09 18okt

Idag efter skolan då jag var på väg till bussen så mötte jag min gamla kompis Carro. Hon frågade om jag ville följa och titta hur hon bodde nu för tiden så jag hakade på. Och jag måste säga att hon och hennes kille hade bland de finaste lägenhets 1orna jag sett på mycket länge.

 

Jag blev speciellt förtjust i köket. Hela alltet var nytt, superfint golv, kakel, klinker och fina färger på skåpluckorna. Hela köket såg helt helt helt nytt ut. Gissa om jag fick längtan att flytta hemifrån ännu mer nu? -suck- Jag hade lätt kunnat bo där, helt centralt och allting. Aja.. tids nog så ska jag också skaffa mig mitt eget krypin! :)

 

Sen for jag till mormor och åt lite pytt i panna. Det var gott! :) Kände mig lite stressad så hann stressa av mig lite, för att inse att jag inte har någon anledning att vara stressad. Gick ner hem till mig och började städa. Har rensat massa saker och möblerat om lite bland mina saker :) Hängde även ut alla mina sängkläder och tvättade de stora kuddfordalen till mina IKEA-kuddar. Så nu har jag helt renbäddat och de stora kuddarna luktar jättegott!! Har både skurat och dammsugit överallt i mitt rum, under sängen och överallt där jag kom åt!

 

Jag har dock inte gjort mvg/vg delen på religionen, bara börjat lite. Men jag har ju faktiskt tid åt det imorgon. Så jag ska stiga upp relativt tidigt och göra klart det innan jag drar mig till skolan :) Vi har samling kl 13 så att vi fick tid till arbetet! Det är skönt.


 Efter klockan nio har jag bara slappat i soffan och sett massa TV. Skönt att inte göra någonting. Fast har haft grannen här springande under kvällen, han försökte laga internet. Men vi har nog hittat felet.. Måste dock vänta tills mina föräldrar kommer hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback