2 Hearts

Fredag var en skön skoldag, vi hade bara psykologi (hemläxa i livskunskapen) sen var den slut med den skoldagen! Hehe.. man kan ju inte klaga! När vi slutat så gick jag och Sara runt lite på stan innan vi kom på att vi skulle till Willys inne i stan, vi satt där ett tag innan vi trastade iväg till Coop Arena där Layla mötte oss och vi hjälpte henne med att ställa in lite varor och sånt. Sedan fick vi i oss lite mat och fika innan vi alla tre trastade till Pontushallen där vi såg på LuleåBasket :)

De förlorade men vi hade trevligt ändå! Jag fick skjuts hem av min kompis som också var på matchen. Och när jag var påväg cyklande hem (de släppte av mig där jag hade min cykel) så mötte jag min gamla handlededare Annica, och vi pratade hela vägen hem till mig. Det var så roligt att träffa henne igen -tycker om-

Självklart började jag då sakna min praktikplats igen!

När jag kom hem var moster och Thomas hos oss och jag satt och pratade med dem ett tag innan Emil tittade förbi!

idag Lördag har jag inte mycket att säga om, jag låg i min egna lilla värld och såg på Tv till klockan 18 då jag hoppade i duschen eftersom vi skulle på middag hos mormor kl 19, kom hem för ett litet tag sedan och nu sitter jag här! (bra första-dag på lovet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback