Ljuspunkt

Gården gör mig så glad. Jag vet inte varför. Men det gör det.. Personalmötet ikväll var så trevligt. Det är så roligt att vara där. Inte för att jag får pengar, utan för att det är så ROLIGT. Vi pratade bland annat om det ikväll. Siv nämnde att hon vill ju jobba för att det är roligt och jag håller med. Vad ska man göra där om man kommer med inställningen att de bara är skit? Jag trivs även med personalen (OBS: man kan inte älska alla)!!

En som jobabr på gården verkar vara så negativ och tror inte att det går att göra något med ungdomarna för att de bara kommer förstöra. Men när hon tror det är det väl inte så konstigt att de inte ens vill försöka vara trevliga emot henne. Som tur är jobbar jag endast med henne 1 gång.

Jag vet dock inte hur alla i personalen känner emot mig? Jag tror tyvärr inte att alla är så positiva till mig. Men om 4 månader och 3 veckor blir jag 18, jag hoppas att de kan prioritera mig framför vissa andra, ifall någon måste bort.. En ikväll tyckte att vi blivit för många i personalen.. och det känns som att jag sitter i en jobbig sits.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback