Lite av varje

Jag är helt död. Jag har slutat kunna sova på nätterna igen, men vid den här tiden är jag helt död, bokstavligt talat. Jag vill bara lägga mig. och sova tills jag ska upp till skolan imorgon.. Vet inte hur det slutar?

Jag borde verkligen göra läxa har bara 1½ uppgift kvar att göra men det är så segt att jag kollavippar -suck- Okej, ska inte bara klaga.. Det löser sig nog :) Idag i skolan hade vi en föreläsning och sen en övning då man ska ge positiva kort till några som man sitter med i ett bord.

De beskrivande ord som jag valde själv var: Ordningsam, Ordentlig & Social
Ord/lappar som jag fick av de i min grupp var: Envis, Miljömedveten, Sparsam, Godhjärtad, Omtänksam, Öppen, Smart.. -tänker- Jag fick flera till med har glömt bort vad..

Så det var ju en lite rolig övning :) Vi skulle sen välja ut de ord som vi tyckte passade in på oss själva bäst, och alla runt bordet valde de lappar som jag gett dem. Alltså måste jag vara ganska het på att se hur de själv känner sig själva också -le- hehe...


När jag gick förbi dig idag räckte det med att jag såg din bil så ville jag bara springa upp till dig och vara dig nära. Jag saknar dig så förfärligt mycket. Jag vet att vi ses snart, väldigt snart! Men det gjorde ändå så ont att mina tårar började trilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback