Leave me alone

Hojja vilken dag det varit -suck- Jag är helt slut och alldeles på inte bra humör =/ Men man måste väl ha såna dagar också antar jag? Alla bara bråkade hela dagen i skolan, alla surrade i munnen och det var helt KAOS! Tyckte synd om Hanna-Stina.. hon var rätt nere dära efter lunch.. alla bara klagar på henne, hon har faktiskt också känslor =( Men men.. Jag har då jobbat I ETT fram till klockan tre. Inte haft en rast utom lunchen. Men den ägnade jag åt att springa och jaga gamla lärare -suck- Och jag blev precis klar med läxorna för idag, orkar inget mer..Men man ska inte klaga..

visst.. det var en pissig dag, men det är inget att haka upp sig på. Det kommer en ny dag imorgon! Och för hopningsvis blir den inte sämre än idag i alla fall ;) Fast måste plugga imorgon också, jag har nämligen prov på fredag. Men min kropp orkar inget mer idag.

Nu ska jag bara invänta de 27 minutrarna till Heroes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback