Just Me

-nostalgi- Har läst från min gamla praktik och då i början då jag skrev bloggen, så mysigt.. så vill jag skriva igen! Vill inte skriva dagbok, vill bara lägga in sånt som känns lite minnesvärt och sådär! Men det blir som värsta beroendet att blogga (förvånad över mina egna ord) Det har inte gått allt för många dagar sedan jag skrev.. cirkus en vecka, och jag har svårt att hålla mig! -le-

Jag älskar julen, stämningen, lukten, allt! Det är ett år sedan den här månaden jag börjadde blogga.. häftigt! Tiden går så fort, när jag läser känns det som att jag mognat lite, i mitt sätt att tänka. Det syns nog inte utåt men i mitt inre har jag förändrats. Alla inlägg kändes så lätta och.. ja.. lätta.. så vill jag ha det nu också!

Notis: Den 2006-nov-12 skrev jag att jag för första gånger gjorde läxa på en söndag, nu tillhör det vanligheterna att läxorna görs på söndagar! -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback