Fullbokad

Det är sällan jag känner mig såhär fullbokad. Idag har jag dock varit själv hela dagen. Skulle träffat Sara, men det blev inte, sen skulle jag nästan träffa victoria men det blev inte heller. Så när emil frågade om jag ville ses hade jag tappat lusten. Förlåt. Men jag orkade inte. Jag ville bara vara själv idag.

Tisdag: Skola, är hemma tidigast 14. Sen iväg till gården 17.30-21.00 efter det desperate housewives :)
Onsdag: Skola till 15.00 då ska jag direkt och städa ut en lägenhet inne i stan, och mamma sa att vi får städa hela natten om det så behövs, den måste bli färdig på onsdag alltså.
Torsdag: Skola till 17.00 (men jag tvivlar på att vi går så länge) sen handledarutbildning 18-21 (tror jag det var?)

Det är ju bara tre dagar som jag är uppbokad, men det är mer än vanligt! Jag känner mig dock ganska dagvild just nu. Men det kommer nog till rätta snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback