Egen tid!

Har varit en riktigt fullt-upp vecka, knappt hunnit vara hemma något alls, så jag har faktiskt saknat och längtat efter att få vara hemma! :) Så nu ikväll efter att jag varit och jobbat har jag duschat varmt och länge, tagit på mig mys-kläder och tog täcket och Roger till soffan och sett på film med mina föräldrar! Mycket skönt och mysigt att bara ligga och komma ifatt tiden lite <3

När allt jag ser, utan undantag 
i kalendern breved,
Fylld av ''bör'' och ''ska''
Då är det dags
För själarnas tidsfördriv..
Då tar jag min egen...
Tid

Hela veckan varje dag
Varje timme drömmer jag
Om en stund i ensamhet
Jag drar ner min rullgardin
Dansar runt med ett glas vin
Spelar min älsklings sång
Och inget kan störa..

-*-*-*-
Underskatta inte värdet av att göra ingenting, av att bara ströva omkring
alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra
-*-*-*-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback