America Ferrera

........skådespelerskan som spelar Betty i Ugly Betty! Jag kan hitta mängder av vackra bilder på henne på internet!! Fatta snygg hon egentligen är, tänk vad kläder och lite smådetaljer kan göra med ett ansikte. Helt otroligt alltså.. Jag menar, jag hade gärna sett ut son hon hellre än migsjälv många dagar. Från början älskade jag Ugly betty, men sen tyckte jag att det var ett lite taskigt program som bara ska framhäva de "fula" sidorna.. Men efter många diskussioner och tankar så kanske det är just det att trots att hon är så "ful" i serien så är hon ju så snygg i verkligheten.. Alltså, fördomar och vissa roller man får, en stämpel att man är ful gör att man inte tittar bakom den fasaden. Men när man ser bilder på America Ferrera så inser man ju att hela stilen är det som bygger upp människan och personligheten..

Alltså.. det gär alltid att göra en förändring, bara man har viljan kanske lite hjälp och inte är rädd för förnyelse! :)

image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback