Tourette syndrom, TS

På torsdag hade vi ännu en föreläsning. Det var en mamma till en pojke som har ADHD, Tourette Syndrom, Aspbergers Syndrom och även Autism men något till handikapp tror jag att han hade också.. Hon var väldigt.. ärlig.. måste jag nog säga.. Hon sa verkligen vad hon tyckte och hur det var, det märktes på henne..

Tidigare på dagen såg vi en film om att bli mamma i tidig ålder.. Brandalarmet gick även i skolan så vi fick stå ute och frysa lite där mitt på dagen.

På morgonen hade jag min sista lektion Engelska på torsdagar! :) Vi hade Nationella muntliga delen också. Vi fick sitta två och två och förbereda oss.. sedan prata om olika ämnen och så.. Jag hoppas och tror att det ändå gick relativt bra, jag är ju som mycke för att prata -ler-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback