Teater - Astrid Lindgren

Jag känner mig så otroligt less på skolan just nu. Det är som att det aldrig tar slut -suck- Jag har som ingen motivation just nu.. Vi håller på med skapandeverksamhet nu och fått en vecka på oss att göra en teater och fixa allt från någon att spela upp den för till manuset. Visst, det är en rolig grej, men jag är inte på hugget..

Vi ska göra parodi av Astrid Lindgren sagor. Jag är berättaren :)

Igår kväll skrev jag en hel bokrecension på tre sidor. Den blev faktiskt rätt bra tror jag -hoppas- Igår fick jag veta att jag klarade alla nationella i engelska B -pustar ut- Det var dock en del som var lite på gränsen till IG, men det lät inte som om att det gjorde något :) :) Jag är då nöjd över mig själv, och det är väl huvudsaken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback