Rix fm Festival - Sthlm

Jag frågade min syster Sara idag lite spontant om hon ville följa mig till Rix fm festival i stockholm eftersom jag inte kunde fara och se Mika i påskas. Hon svarade JA! Jag blev eld och lågor. Vi tittade runt på tåg och flyg, syrran ville ta tåg och jag flyg -le- Men vill ni veta en häftig sak? Vi har bokat!! Fanns inte många biljetter så det fick gå lite snabbt, men oj så kul det ska bli. Vi far på Onsdag med första flyget och kommer hem på lördag dag :) Åh så kul det ska bli!! =D Jag längtar massor, ska äntligen få fara och se mika.. kan ni förstå? Ojojoj...

Stockholm - Här kommer jag!!


Kommentarer
Postat av: Britt-marie

Låter underbart! Men det är länge länge till sommaren! Snö,regn och slask.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback