Rakt in i mitt hjärta!


Den här låten är såå underbar, den är så vacker så jag kan lyssna på den i evigheter.. Jag vet inte alls vad den handlar om annat än "Lesbisk Kampsång" Men den är så underbar, hon har så otroligt bra röst.. oj oj oj.. Den är så vacker så vacker så vacker.. jag kan lyssna på den om och om igen.. hela dagen har jag hört denna underbara låt! Jag vill bara höra den igen och igen! Den går rakt in i mitt hjärta just nu. Den känns stark, den har allt.. att se den live hade varit en upplevelse skulle jag tro.. oj oj oj..  Älskar bakgrunden i den här sången. Älskar deras dans.. och färgerna, glittret.. ALLT!!! -vill se live-

Marija Serifovic - Molitva (Serbien)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Rent textmässigt är det ingen lesbisk kampsång. Handlar om olycklig kärlek och ordet "molitva" betyder bön. Hon ber väl för att killen (tjejen?) ska ta tillbaka henne, om jag har förstått låten rätt. Men en helt underbar låt, så rätt att den vann!

Postat av: Stina

Åh, härligt att veta vad den handlar om -le- Tack så mycket!!

2007-05-13 @ 21:49:28
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback