Pirates of the Caribbean: Vid världens ände

Så bra film alltså! Jag och "brudarna" var på bio igår kväll. Vi blev fem stycken: Jag, Sofia, Sara, Theres och Malin :) Vi hade mycket trevligt!

Alla babblar om att den inte "håller klassen" och så vidare... Det är bara skitsnack. Den är toppen. Visserligen inte lika bra som ettan, men nog var den bättre än tvåan! Den var liksom roligare än de andra tror jag :P NU väntar jag bara på att få köpa en box med alla tre i en box ;) haha!!

Dock bör man ha sett ettan och tvåan för att fatta den. Men en riktigt häftig film är det. Jag typ grät -ler- inte ovanligt, jag vet! Haha.. Jag rekommenderar i alla fall alla att se den :)
Jag älskar sagor! :)

film

Kommentarer
Postat av: alltkretsarkringoss.blogg.se

tyckte du att den var bra? har också sett den och jag tyckte att den var riktigt bra, tycker att det är så dåligt av tidningarna att såga den.

Postat av: Stina

Klart att jag tyckte den var bra! Jag håller med dig, skit av tidningarna att såga den!

2007-05-26 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback