Onsdag: Dag1 i Sthlm.

Från Luleå for planet 06.35 men vi anlände till huvudstaden ungefär halv nio eftersom planet från luleå blev lite försenat pga att det var för lite bemanning i tornet på Arlanda. När vi kom fram till Arlanda tog vi flygbussen till centralen och låste in våra väskor innan vi gick på stan.

   
(var tvungen att ta lite kort i planet på frukosten
och så jag hade koll på säkerheten!) -skratt-

Innan vi virrat runt klart och väl kom ut på stan så var klockan ungefär kvart i tio och vi kom precis för att se insläppet till den nya kollektionen av Kate Moss kläder på Top Shop. Jag och syrran fattade inte mycket men nyfikna som vi är föjlde vi efter strömmen in i afären för att se vad som hände -le-

Vi strosade omkring på stan och jag hittade då inte mycket att köpa, köpte dock två par örhängen någonstans dära i vimmlet av affärer och lite godis från Lagerhouse.
(Lagerhouse är bland de roligaste prylaffärer som Stina varit på)

Vid lunchtid träffade vi min morbrors fry och lilla Alicia på stan och vi gick till Kulturhuset och åt lite lunch, jag åt en toast av något slag som var riktigt god :) Sen gick vi alla fyra mot gamla stan och där mötte min morbror upp oss och vi satte oss på ett jättemysigt fik på ett typ tak. Det var soligt och varmt, mycket skönt motför regnliga luleå!!

   
(detta är lunchen och alla vackra färger hemma hos dem på kvällen)

Vi tog pendeltåget dit de bor och gick och handlade lite mat. Vi kom hem till deras hus vid kanske halv åtta och började göra middag - tacos. Vi kom inte i säng förän vid tolv.

Alicia fick även ett paket av mamma,
eftersom hon nu hunnit fylla 1år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback