One last dance & NewYork minute

Idag blev det att se två filmer nämligen: One Last Dance och New york minute.


Såg först One Last Dance med Patrick Swayze och hans fru Lisa Niemi (har hon släkt härifrån?!) Den var väldigt bra och jag vill ha den! Jag har en stor tendens att gilla "Dansfilmer" de är som.. vet inte.. sensuella! Och jag gillar ju kärleksdrama :P haha.. Men jag måste säga att inget och jag menar INGET klår Dirty Dancing! Åh.. finns det någon finare, gulligare, sötare film? Den är kult upp till toppen!

Lite senare på dagen såg jag New York Minute.. den var väl sådär.. lite hattig och barnslig efter den föregående filmen jag såg.. ja.. det är ingen film jag kommer köpa men lättsam att ligga och halvse när man fördriver tiden -le-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback