Något fel på mig?

Kan jag vara annat än sjuk?

Efter skolan på torsdag så for jag och Emil och fikade (drack kaffe) på MCM och kollade runt lite på stan. Jag kände redan då att jag började ha lite ont i halsen och så.. Men tänkte inte mycket mer på det än så.. För än på kvällen då jag började känna mig lite dåligare.

Fredag hade jag planerat som en shoppingdag, men på morgonen när jag vaknade kändes det skit, jag hade typ blivit jätteförkyld, låg i sängen heeela dagen. Men eftersom jag och tjejerna skulle på bio så duschade jag och drog iväg. Kände mig lite piggare på kvällen..

Idag vet jag inte, det har ändå känts rätt så bra fram till nu. Har inte tagit några tabletter alls, men ska göra det nu till middagen.

Jag är livrädd att tappa lukt och smak igen. Sist jag var sjuk (början av april) så försvann smak och lukt lääänge... typ en vecka. Och den har inte varit helt okej sedan dess, inte bra! Men än då länge är både lukt och smak med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback