Mobilproblem!

Min mobil har pajat i lördagskväll. Jag kan inte höra när någon ringer.. Alltså.. samtalet går fram och de  som ringer hör mig men jag hör ej dem. Och jag kan inte ringa. DET SUGER! Så jag har tagit en gammal mobil jag hittat i våra lådor nu. Den är rätt okej men känns stor :p Gör ont att ha i fickan när man sitter fel -ler-

Men har inte hittat någon som jag vill ha som inte kostar en förmögenhet.. Jag kollar runt lite!

Självklart är jag så duktig att jag sparat alla mina telefonnummer på mobilen och inte kortet.. eftersom jag förra eller dåförra året tappade bort ett kort med alla mina telefonnummer. Nu har jag bestämt mig att bli gammalmodig och skaffa mig en telefonbok och skriva upp mina telefonnummer så jag inte behöver tjorva som jag gör! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback