Jobbdag som vanligt.

Jag tror att det blivit en vana för mig att göra läxor på söndagar nu för tiden!?

Jag for och städade på mina jobb som vanligt ungefär vid halv två. Jag var färdig och hemma ungefär vid sex. Eftersom jag städar själv så tar det ju lite längre tid. Men pengar blir det, så det kan det vara värt :)

När jag kom hem satte jag mig nästan direkt med min rapport i samhälls/svenska som jag skulle lämna in på måndag. Eftersom jag for till stockholm och inte hunnit bli färdig med rapporten ägnade jag heeela kvällen åt att skriva på den. Jag kom inte i säng förän kl tre, helt sjukt! :p Men är man ute i sista minuten så är man.. typiskt mig! Men jag hoppas på ett VG, i alla fall i Samhällsen. Jag vill vill vill vill vill vill ha Vg i mitt slutbetyg från Samhälls!! Jag tycker att jag ska vara värd det -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback