Fredag: Dag3 i Sthlm.

Fredagen vaknade vi ganska tidigt och jag gick och duschade innan jag och syrran packade ihop oss från min morbror. Jag fick med mig tre filmer av han som han hade köpt på dvd, jag som vanligt är alltid glad att ta emot filmer av alla slag -le-

Vi tog pendeltåget till min andra morbror på söder och gick till dem. Där satt vi ett tag och drack lite kaffe innan jag och syrran med min morbror for in till centralen. Det blev en riktig shoppingdag för mig. Jag köpte två tröjor med dragkedja på cubus, ett linne på zara, smycken från hm, en väska från wedins och lite annat smått -le-

Vi hann även med att äta lite på Max som en liten paus. Det var jättevarmt ute och jag kunde till och med ta av mig jackan, mycket skönt =D

När pengarna var slut drog vi oss tillbaka mot söder där min morbrors fru var hemma och släppte in oss. Hon for dock typ direkt iväg och skulle möta min morbror eftersom de skulle handla. När de kom tillbaka lagade de kycklingfileer och ris, mycket gott och starkt blev det :)


Vid 19.20 kom vi alla fyra till Kungsträdgården där rixfm festival var. Tyvärr hade Mika fått öroninklamation (jag vet, det suger.. hade tagit mig ända ned till sthlm för att se han så kom han inte ens -suck- men det var roligt ändå) men det var många andra bra artister där :)

 
(Martin Stenmarck och Mel.C)

E-type, Han sjöng sin nya låt och två gamla :)
Erik Segerstedt, Han sjöng faktiskt en jättefin låt som heter: Wherever you are
Sonja Aldén, Hon hade otroligt fina låtar och hon var så bra live. Jag gillar henen skarpt!
Bosson, Hehe.. jag gillar ju bosson -le- trots att alla hans låtar låter ungefär lika.
Sebastian, Usch vilket slämmo han är.. hojja, ville inte titta på han -ryser-
Marie Lindberg, Hon är duktig, faktiskt fuktigare live än jag förväntat mig! :) 
BWO, Behövs det skrivas någonting? de är coola!!
Magnus Carlsson, Han är ju så söööt!!! Jag gillar han :)
Mel C, Det var lite häftigt att se henne, hon är ju inte sådär speciell men det var ändå roligt :)
Markoolio (och "stand in Linda"), Han har ju fart i sina låtar, det händer någontign på scenen, det är roligt att se på!
Måns, Åh.. när han sjöng Cara mia! Wow.. så bra det var!!
Martin Stenmarck. Jag har ju inte varit något Stenmarck fan tidigare. Men jag tyckte han var duktig. Och han såg ju faktiskr väldigt bra ut -le-

Rix morgon Zoo, De var helt grymma och jag höll på skratta ihjäl mig, de ägde!! Hade helt klart inte varit lika roligt utan dem! De bjuder verkligen på sig själva, så roligt :) :) :) Gert bjöd även på lite magdans -skrattar- Gert hade även ett gympapass med sin rosa träningsoverall! ;) De fick många många + av mig!
Erik, Maria, Micke och Sofia, De övriga radiopratarna på rix, det var roligt att se Micke och Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback