Engelska - Writing

På fredagen kl 12.00 hade vi Nationella i EngelskaB delprov 1 av 4 -puh- När jag kom fram till skolan var jag så nervös att jag knappt kunde prata. När min lärare kom och låste upp klassrummet mådde jag illa av nervositet..

Det kanske låter sjukt men grejen är att om jag misslyckas totalt på mina nationella så skulle hon mycket väl kunna sänka mig till IG, och tro nu inte att jag är en sån som skolkar och så.. Jag har kanske missat högst 7 lektioner på hela året, och vi har två i veckan! Jag har lämnat in alla uppgifter i tid och ja.. jag har verkligen försökt. Men jag suger verkligen. Vet inte varför jag har så stora problem emd just Engelska, jag kan det inte.. Jag kan prata och så men det är på stavningen och gramatiken jag faller.

Åter igen till Nationella.. jag tror och hoppas att det gick relativt bra.. Jag hoppas på ett G i alla fall.. åh.. nu blir jag nervös igen när jag tänker på det.. tänk om det var uruselt det jag skrev???

Jag måste klara G!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback