Dålig dag!!

Heeeeeeeeeeeela dagen idag har gått åt till JOBB!! så jobbigt.. städade i fem timmar utan mp3:n eftersom jag glömde den hemma.. Idag gick det riktigt segt.. var som om att mina fötter satt fast i golvet och vägrade röra på sig! Men städat blev det och riktigt ordentligt hoppas jag :) Och till råga på allt så hade jag sjukt ont i ryggen (fortfarande, ja) det suger.. minte riktigt min dag idag i alla fall -suck-

Nu på kvällen har jag renskrivit "fallet om Louise" eftersom jag och syrran drar till stockholm ska jag göra färdigt rapporten på tisdag! Så då vet ni vad jag kommer pyssla med imorgon! :) Självklart är det fortfarande Samhälls/Svenska rapporten jag pratar om -le-


Kommentarer
Postat av: sara

Vad duktig du har varit som har gjort klart hela rapporten:)

Postat av: Stina

Nej har inte gjort klart hela rapporten.. har massor kvar.. bara en del i den -suck-

2007-05-14 @ 20:51:49
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback