Torsdag

På torsdag hade vi friluftsdag så Jag Sara och Theres traskade iväg till grochelören (haha hur det nu stavas?!) mitt på isen utanför stan. Vi hade alla med oss smörgåsar som vi satte oss ner och åt innan vi traskade in mot stan igen. Det var trevligt. tyvärr så ville inte solen titta fram alls så det blåste lite kallt men det gick bra ändå :)

Sara missade sin tolvbuss så jag och hon gick runt i stan och pratade och väntade på hennes nästa buss (jag höll sällskap) Men när bussen väl kom så kom Sara på att jag kunde ju följa med henne hem så jag hoppade med på bussen mot jämtön och så var vi iväg :p Vi satt och pratade om filmer och jag träffade hennes syskon och mamma. Jag blev även bjuden på jättegod mat innan det var dags för mig att pysa hemmåt. Bussresan tar ungefär en timme och jag behövde göra läxor så som sagt. Jag var hemma vid 19.10 då jag upptäckte att Starlight var död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback