Tjejsnack v.13

Din handväska
·Anser du att du behöver använda handväska?
Oja. Men inte heeela tiden, men jag måste ha en handväska!
·Vad har du i din handväska just nu? allt möjligt, handkräm, näsdukar, nässpray, 5läppglans, 6pennor, vaccinationskort, batterier, plånbok, tändare, våtservetter....m.m
·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil? någon penna, något läppglans, handkräm, näsdukar.. öm.. lite olika
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan? det beror ju på tillfället, rätt vad det är behöver jag flera pennor eller så.. Men mitt vaccinationskort skulle jag kunna klara mig utan!
·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska? ja, jag har inte alltid handväskan, det beror helt på vilken jacka jag har.. men på kvällarna till kompisar brukar jag inte ha handväskan, har det viktigaste i fickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback