Tjejsnack v.11

Tant eller fjortis

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång? Jag måste nog säga lördagskväll mysandes, fast beror lite på sällskapet. Men en variation kanske? :)
· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Nja.. jag kommer inte in på någon krog alls (inte 18än) så får väl säga hemmafest, tills jag vet bättre.
· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen? Åh, älskar fullt ös!!
· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Haha.. kallt om öronen för frisyren :p Huva kan gå bra annars!
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Jag är nog mellanting. Jag älskar att sova länge, men vill samtidigt inte sova bort hela dagen. Så.. det beror lite på, helst stiga upp i vettig tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback