Tjejsnack v.10

Vanor & Ovanor
· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Jag gör alltid alltid alltid i årdning mina kläder för morgondagen på kvällen, och allt annat jag ska ha med mig på morgonen så det är färdigt!
· Vad har du för ovanor? Jag pillar i många saker om jag sitter still, inte för att jag är stressad, bara blivit en ovana, vill få bort den.
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade. Jag vill bli bättre på att stiga upp på morgonen i tid, inte stressa och äta frukost :)
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra? Om folk inte tvättar händerna när de varit på toa, det är sjukt äckligt.
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag? Neej.. jag kan faktiskt inte komma på någon, men finns säker i registret någon stans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback