Tårtor och sommar :)

Idag har jag varit och beställt tårta på Gammelstads konditori (helt klart bästa tårtorna) men jag ska dit och beställa en till tårta. Måste ha två sorter ;) haha.. Så är jag!!

Jag tror jag håller på bli sjuk. Jag har sovit 9,5timmar inatt + att jag sov två timmar igår kväll. Och jag är FORTFARANDE trött. Det är helt otroligt. Går och smånyster och snörvlar. Men jag kämpar på. Nu ska jag strax iväg med Emil och Lotta och äta. Det blir trevligt :) Jag har sjuk sommarlängtan. Sitter och lyssnar på: Gunther and the Sunshine Girls - Like Fire Tonight. Den får mig att längta rejält!!!

Bye bye. Ha en trevlig helg ni alla!!

Kommentarer
Postat av: Starhopper

När blir det tårta? JAg vill också ha... =)

Postat av: Stina

på måndag, på måndag, på måndag, på måndag...

2007-03-31 @ 21:32:23
URL: http://pearlsoflight.blogg.se
Postat av: Starhopper

=)

2007-03-31 @ 22:08:17
URL: http://starhopper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback