Skola.

Idag har vi haft massa teori i skolan, sitta och skriva av tavlan.. Men det har gått frammåt i alla fall -le- Slutar ju halv fem på tisdagar nu framöver så är rätt tunga dagar (även om vi fick sluta en halvtimme tidigare idag)

Har inte pluggat så mycket i Engelskan som jag borde så nu blir det ett sista rejset kör imorgon. Det får bli som det blir, de flesta i min klass tar inte Engelskan så seriöst.. Och jag är på typ G- Men men.. jag ska kämpa för migg G.. Måste dock skriva att det är inte för att jag är oengagerad i Engelskan eller frånvarande (full närvaro och enligt min lärare bland de seriösaste i klassen) Jag är bara sjukt kass på Engelska. Speciellt stava och formulera när jag skriver. Prata och förstå klarar jag på i alla fall på säker G nivå.

Får jag inte G i mitt slutbetyg.. oj oj oj vad jag kommer vara olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback