Sen ankomst.

Egentligen börjar jag skolan 08.15 men jag klantade mig och somnade om -suck- så nu sitter jag här och väntar på att min första lektion ska sluta. Det är Samhälls och vi börjar med "brott och straff" synd att inte vara där men jag vill ändå inte komma försent. Hon är typ min bästa lärare, jag får hellre frånvaro än att komma mycket försent. Jag tycker att det är lite respektlöst att bara klampa in mitt i lektionen. Visst liksom om man smyger och inte gör väsen om sig. Men jag tar hellre en frånvaro än sen ankomst idag. Vi har inte så jätte lång dag idag.. och vi har bf resterande av dagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår dig! Ibland är det bättre att bara låta bli att komma istället för att bli riktigt sen...det gäller både för lärare man verkligen tycker om och de man verkligen INTE tycker om! =)

Postat av: sara

det skulle vi kunna leka någon gång!

2007-03-28 @ 19:28:13
Postat av: sara

har du addat mig på msn?

2007-03-28 @ 19:29:32
Postat av: Jenny

oh...jag fryser av bara tanken=)

2007-03-29 @ 17:45:34
URL: http://yeahnysliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback