Önskelista!

Oh yeh!
Fyller år på 16 dagar. Jag önskar mig dock inte speciellt mycket. Men nu minsan slog det mig vad jag vill ha =)

VANILLA BODY LOTION
Kroppslotion med intensivare doftsättning än tidigare. Innehåller druvkärneolja och babassuolja som gör att produkten snabbt går in i huden och är mjukgörande. Babassuoljan kommer från vårt Community Trade projekt Coppalj i nordöstra Brasilien.
Pris: 200 ml, 129:-

Fast jag skulle även vilja testa parfymen.. och typ allt :P -skratt- Jag har redan body lotionen men den håller på ta slut såklart... Och självklart kommer den från
The Body Shop. Och eftersom det gick i konkurs här uppe i Luleå så blir det lite svårt -suck-

(för er som inte redan vet det, Jag älskar vanilj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback