One Step Closer :)

Även den här dagen har gått relativt fort. Vi hade engelska i tre timmar på morgonen, (min lärare har tagit bort bf-tid så vi måste ha engelska istället och alla andra har sovmorgon) men det gick faktiskt väldigt bra. Hade en vikarie, glosorna gick relativt bra :) Det var helt okej.

Sen grattade vi en av våra lärare som fyller år, 50år. Vi hade köpt jättefina blommor till henne :D Så roligt när man gör någon glad. Älskar att ge, det är helt toppen :) :) :) Nu vill jag bara ge alla jag gillar massa saker! ÅÅhh.. aja.. när jag blir rik........

Vi var på en föreläsning på eftermiddagen.. oj så segt det var... Men jag somnade inte ;) haha.. den handlade om typ.. ledarskap.. Kom hem typ tjugo över fem.. Så nu är jag rätt trött :p haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback