Någon slags verklighet :)

Igår var det en väldigt trevlig dag det också :) Jag började med att äta en smörgås från fiket med min kompis hära i gammelstad innan jag vid halv tre for in till stan och mötte Sara där.

Vi plumsade oss fram i snön till Arbetsförmedlingen och fick lära oss att söka jobb -le- hehe.. Efteråt gick vi runt snön, inte igenom -le- Då kom jag på att E snackade om något ny Glassbar hära i Luleå. Så jag föreslog att vi skulle gå dit medans vi väntade på Theres. Så vi begav oss till heeelt andra sidan av stan (oj så långt) haha.. till 7 Heaven. Där tog vi varsin latte och satt och pratade till vi vid fyra började gå tillbaka mot Baan Thai. Där träffade vi Theres just innan halv fem och vi åt jättegod middag. Vi åt alla ananas sorbe till efterrätt :) Mycket gott.

Vi gick runt på stan till allting stängde, då satte vi oss på roasters och åt en kaka innan vi for hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback