Månen - IGEN! Me like!!!

Åh.. just det! igår var jag inget till skolan alls, så istället gick jag till min gamla praktik (hade två böcker att lämna som jag inte återställt än) Så jag tog på mig skorna och traskade iväg till Månen igen. gatorna var som små vägar bestående endast av vatten, jag blev otroligt blöt om fötterna. Men i alla fall.

Alla barnen blev jätteglada när jag kom och guuud vad jag ville tillbaka. Personalen berättade att de planerat att de vill ha mig i sommar. Oh så skönt att höra! (då måste de ju ha gillat mig på riktigt) =) Det var superroligt att hälsa på där. Ett barn sa: "Men....du missade samligen" Det var så otroligt gulligt, en annan kom springade och kastade sig i min fam och kramade om mig -love- en tredje sa "Ska du stanna här länge nu?" ååh..  jag smälter!

Det var en flicka som jag brukade ta fast när hon gungade som kom och sa "Ska du ta fast mig? Du brukar göra det när du är här" och då sa en annan "Ja du brukar faktiskt det!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback