Less - Jag vill så mycket

Jag vill ha sommar nu tack!!!
J
ag vill göra så sjukt mycket just nu. Jag har ingen som helst studiemotivation. Jag vill vända på dygnet. Jag vill gå ute på prommenader mitt i natten, jag älskar det. Jag vill umgås med massor av människor dygnet runt, skita i allting som heter måsten. Jag vill inte bry mig i vad jag stoppar i mig och vad alla andra tycker om mig. Jag vill kunna sova bort hela dagen och bara ta tid för mig själv och det som faller in för stunden. Jag vill äta glass på en bänk i solen. Jag vill shoppa-loss för mina pengar som inte finns. Jag vill resa bort. Jag vill så otroligt mycket -suck-

-Jag vill så mycket som jag önskar att jag helst inte ville-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback