Honeys kattungar.

Idag har Honey fått 4 (än så länge) kattungar. Alla mår bra! Honey var så duktig. Jag har själv sovit otroligt dåligt inatt, Honey har väckt mig hela tiden. Vaknade med sjukt ont i magen. Så jag beslöt mig för att stanna hemma. Ringde Sara och meddelade till våran projektgrupp att jag inte skulle komma idag. Sen somnade jag om. Efter en halvtimme vaknade jag av att Honey slickade mig på näsan. Sen kröp hon under mitt täcke och där låg vi länge. Jag kliade henne och hon kurrade. Rätt vad det är känner jag att jag är blöt på mitt ben.

Så jag lyfter på täcket och ser att det har kommit vatten ut Honey. Jag går direkt och hämtar handdukar och lägger i sängen. Honey kryper under täcket igen så jag låter hon vara på handdukarna under täcket. Hennes värkar börjar gå igång 10.30 och kattungarna kom i följande tider: 11.03, 11.14, 11.38 och 12.05. Det känns som om att det skulle kunna vara en till i magen. Men det har gått ganska länge nu sedan de andra kom.

Nu sover de alla fyra och Honey har fått mat -love-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback